Subject:
Träff i Jönköping helgen v 46
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Mon, 11 Oct 2004 19:56:53 GMT

Har lovat att komma med en mer utarbetad inbjudan men det får nog bli så här
istället så länge så får vi tillsammans utarbeta program och önskemål
tillsammans.
Till det som har varit tidigare så kan jag lägga till att FLL kommer att hållas
här i Jönköping, i lokalerna där jag jobbar, så vi kan nog åka dit lite över
lördagen och kolla lite.

Har försökt sammanställa de som är intresserade och skulle gärna vilja ha mer
definitiva anmälningar till min mejl.
Känner att det inte är lönt om det bara blir jag även om det blir mindre
slagsmål om bitarna.

Anton Ymer/Eric Hampusgård +ev Oscar
Anders Isaksson (lördagen?)
Olof Dahlberg
Harri Manni
Karin Ahlen?
Akira
Tobias Arnesson
Henrik Johansson
Andréas Rootzén

V 46 Andréas Tobbe harri Olof Henrik Akira

Jag hoppas sannerligen att det ska bli en kul helg med mycket Legobyggande och
snack.

MVH
Andréas Rootzén, Jönköping