  Re: Angående en träff i Höst

(...) Jag kommer ha fullt upp med att hitta tillräckligt med bitar av samma färg till min fullskalemånbas. Men självklart skall jag försöka hålla mig till de färger vi kommer överrens om. :) Det är ju bara en till utmaning i byggandet! Skall vi (...) (20 years ago, 3-Jul-04, to lugnet.loc.se)

  Re: Angående en träff i Höst

(...) Harri Jo någon föreslog mörkgrå iaf... Det ser ju ut som att fyra kan på flera helger så det finns god möjlighet att vi ska kunna bli ett gäng. Sedan är det ju bara att bestämma var det ska vara och vem som kan ha hand om det den helgen som (...) (20 years ago, 3-Jul-04, to lugnet.loc.se)