    Ny medlem —Olof Dahlberg
   Hej och hallå där! Nu är jag med också. Jag undrar om någon träff planeras snart. Olof (20 years ago, 23-Jun-04, to lugnet.loc.se)

        Re: Ny medlem —Tobbe Arnesson
     (...) Hoj! (...) Välkommen! (...) Just nu är det väl lågsäsong så det stänker om det (bokstavligen, från himlen). Fast till hösten är det väl dags igen, hoppas jag :) Hälsar, /Tobbe (20 years ago, 23-Jun-04, to lugnet.loc.se)

         Re: Ny medlem —Olof Dahlberg
     (...) Jo, nog är det lågsäsong allt. Om två veckor ska vi flytta, så allt ska packas ner nu, och så var vi till LEGOLAND för tre veckor sedan, så inköpskontot är överskridet för ett tag framöver! Det där med lösvikt i Borlänge verkar ju intressant. (...) (20 years ago, 28-Jun-04, to lugnet.loc.se)

        Re: Ny medlem —Andréas Rootzén
   (...) Välkommen (...) Jag hade tänkt att det skulle inbjudas till Jönköping och Akira ville ha nått i (Linköping?)...han mejlade mig om eventuellt göra nått tillsammans som jag svarade på men sedan har jag inte hört nått. Är det mer som är sugna på (...) (20 years ago, 28-Jun-04, to lugnet.loc.se)

        Re: Ny medlem —Harri Manni
     (...) Tyckte det lät som ett klart ok program, Hikmet vore kul att besöka nån gång och detta skulle nog vara ett utmärkt tillfälle! :) Om man får komma med önskemål så är i alla fall jag sugen på att bygga en månbasmodul i 'riktig' skala. (URL) Vi (...) (20 years ago, 28-Jun-04, to lugnet.loc.se)

        Re: Ny medlem —Tobbe Arnesson
   (...) Bra tänkt :) Sommaren är fylld med prioriteringar på helgerna redan, alltså mer evenmang än man har helger till. I augusti är det lugnare men det är inte förrän september som det ser ljust ut (eller snarare höljt i ovisshet). (...) Vill gärna (...) (20 years ago, 29-Jun-04, to lugnet.loc.se)