Re: Fynd på Blocket!!!
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Thu, 22 Apr 2004 07:50:21 GMT

Jo hade det varit de modellerna som jag var sugen på rakt över så skulle jag
försökt pruta ner det lite och ...ändå ha svårt att betala.

Ska man köpa för de summorna så är det lika bra att beställa de delarna som man
vill ha direkt från Lego...jag håller på att iordningställa en sådan order dels
privat och dels i jobbet...är det någon som vill hänga på så är reglerna att det
ska vara minst 100 av samma sort/färg/form (specifik del) och att ordern ska
överstiga 2200 sek ...och det gör den redan. Samt att det ska betalas med visa
och tar ca 3 månader att få hem.
Jag tar ingen förtjänst om det är någon som undrar...bara att jag inte vill
ligga ute med pengar och att du betalar motsvarande del i frakt och ev frakt
till din adress.

Det är fortfarande på undersökningsstadiet då jag måste ta reda på exakt vilka
bitar det rör sig om då Upptech/Komtek i Jönköping nog blir med på ordern.

MVH
Andréas