Re: Fynd på Blocket!!!
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Wed, 21 Apr 2004 22:25:40 GMT

Ärligt talat: Säkert ett bra köp om man jämför med nypriset, men ändå
väldigt mycket för dyrt räknat per bit.
Sedan finns det ett annat problem... Vem hostar upp 10 K på direkten
"sisådär" i en klumpsumma för Lego?

I mina vildaste dagar skickade jag frun iväg för att inhandla för 5 K ner
till västergötland.. men då var jag riktigt galen. =)

Jag tror att det bästa för personen som säljer, är att lägga ut det på
Tradera eller liknande set för set. Att hitta en person som köper Lego är
lätt. Att hitta någon som har 10 K liggande.. (För vad som helst) är
betydligt svårare. Tar man det i beaktande och lägger till inköpet: Lego. Då
blir det svårt.
/Jocke

"Andréas Rootzén" <fralst@hotmail.com> wrote in message
Skynda er att titta på denna annonsen...

http://www2.blocket.se/view/2452867.htm?l=0&c=1&city=0

Någon som är intresserad...??

/Andréas