Re: Köpa technicdelar...
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Thu, 26 Feb 2004 16:20:33 GMT

En del har faktiskt lyckats köpa större mängder genom att helt enkelt ringa till
LEGO.

Annars är det tyvärr Bricklink och Imperial Star Destroyer som gäller.

Det har dykt upp Technic beams i pick-a-brick sortimenten i USA, men inte längre
än 14 pluttar.

Med lite tur kommer även 16 dit, då bör vissa Bricklink-affärer få ned priserna?

Hälsar,
/Tobbe via forumet så du får lära dig :)