Subject:
Köpa technicdelar...
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Wed, 25 Feb 2004 18:39:48 GMT

Halloj jag har lite intresse av att köpa en större mängd med biten 3703
(sextonknobbars technicbit).
Är det någon som vet hur man får tag på den billigast?
Håller på att undersöka saken själv och jag såg för ett tag sedan att någon mer
var ute efter sådana (Harri?).

De priser jag fått är alla mellan 4-12 kr stycket för nya (Frakt tillkommer)

Så för att komma till det jag egentligen vill ha sagt så undrar jag:
Är det fler som är intresserade (för ev mängdrabatt).
Hur många man då vill ha och vilken färg. (Vet ej om det går att få olika färger
vid ev rabatt)
Om det är någon som har nått bättre pris eller tips att ge.

Jag är iaf intresserad av typ 150 eller fler i svart/mörkgrått/gult

Jag nås bäst via mejl även om jag är inne här ibland....är lite nytt för mig så
jag är inte helt bekväm med det än.
Det är inte så att jag beställer idag men om det funkar och man kan få ett bra
pris så är det inom den närmaste framtiden det rör sig om iaf.

MVH
Andréas Rootzén, Jönköping