Re: Från mig till Er: En riktigt God Jul!
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Tue, 14 Dec 1999 20:07:43 GMT

Jacob Sparre Andersen skrev i meddelandet ...
http://user.tninet.se/~hbh828t/merry99.htm

Det er fint.

[ Jeg ved godt det ikke er god tone at kritisere et
julekort, men... ]

Men det är ju den konstruktiva kritiken som för oss framåt!

Jeg synes nu alligevel sidste års "kort" var flottere. Det
var måske lyssætningen der var "hyggeligere" på det billede.

Jo, jag håller med, men med alla genomskinliga bitar i slottet, 10 månaders
Jenny som just börjat gå etc. etc. så blir det inte så mycket tid över att
finjustera :-(

Granljusen är för starka, och övriga lampor också (helst skulle det vara bara
granen som lyste) - får se om jag hinner med en förbättringsomgång innan jul.

Lev väl,
--
Anders Isaksson, Sweden
BlockCAD:  http://user.tninet.se/~hbh828t/proglego.htm