Subject:
Brev från Mikael J-berg.
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Wed, 4 Feb 2004 12:25:18 GMT

Hej!

Fick mail från Mikael som har lite problem att posta just nu, skickar in det
här:

"Hej.

Såg att det fanns en ISD på BLOCKET.se, jag har för mig att Tobbe var ute efter
en sådan förr.

http://www2.blocket.se/view/1939398.htm?l=0&c=1&city=0

Har inte hunnit skriva så mycket på sistone - studierna tar sin tid.

Men för er som kommer ihåg mitt projekt med Legokopiatorn så är det klart och
nedplockat igen. Har lite bilder men inte tiden att lägga upp dom, kommer
senare.

Just nu bygger jag en lastbil. Började med att enkelt chassi eftersom jag ville
prova att göra en pneumatisk nivåreglering. Nu har jag byggt vidare och gjort en
Scaniahytt och en kran på chassit. Mer om det vid senare tillfälle.

Ha det!"

/Tobbe