Subject:
Dags att fynda på Blocket igen.
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Wed, 4 Feb 2004 07:58:25 GMT

http://www2.blocket.se/view/2042628.htm?l=0&c=1&city=0

"Massa lego, byggnader, gubbar, legoväska mm

Insänd av Steve (tfn: 0739058942) den 03 februari 2004 klockan 19:18.

Massvis med lego ca 7 kg för 500:- (Totalt tre
proppfulla matkassar)

Det man får med:

*Ca 28 legogubbar + några obyggda.
*1 drake.
*Liten legoramp gjort helgjuten plast.
*En förvaringsburk speciellt för lego med handtag
och två byggplattor på.
*En helgjuten grundbotten till en byggnad.
*Ca 15 legobyggnader.
*Legobitar, 6 gator och en massa små tillbehör.

Detta finns i Tyresö.

Hör av dig.

Antingen kan du skriva till mig/mamma, eller
ringa mig:0739058942

Vänliga hälsningar Steve."

Även:

http://www2.blocket.se/view/2041427.htm?l=0&c=1&city=0

"Lego

Insänd av Robert Manfredsson (tfn: 070-2472067) den 03 februari 2004 klockan
16:10.

Hej nu ska jag sälja mitt lego det är blandat
lite av varje det är cirka 8-10 kilo lego
pris 2.400kr+ frakt"

Hälsar,
/Tobbe