Re: Ohoj! Projekt?
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Mon, 2 Feb 2004 10:55:39 GMT

"Tobbe Arnesson" <StPnAtM@lotek.nu> wrote in message
news:HsGCrC.194q@lugnet.com...

Ett gym i 1:20 med fungerande maskiner etc., har gjort några hantlar :)
/Tobbe

Ett gym i Lego har jag nog aldrig sett tidigare, speciellt inte i "minfig
scale"
Det låter oerhört intressant, och faktiskt som en mycket god idé.

Själv har jag funderingar på att bygga castle, men i ett modulformat likt
space. Vore kul att sätta ihop en megaborg vid tillfälle. =)
/J