Subject:
Ohoj! Projekt?
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Sun, 1 Feb 2004 18:53:34 GMT

Ohoj! Tänkte bara höra vilka projekt ni har för er på Lego-fronten?
Själv trixar jag fortfarande med ett värdshus som var tänkt att ha lite
"Castle-stil", men jag får inte riktigt till dörrarna. Dörrar måste man ju
ha, men jag har inga som passar.. =(

Tror jag har hållit på med huset lite väl länge.. man hinner säkert tröttna
på det innan det blir färdigt.
/J