  Ny mailadress

Äntligen bredband! Smalaste varianten dock, Telia 250, men det verkar fungera bra. Hur kunde jag egentligen klara mig med vanligt modem? Min nya mailadress är isaksson DOT etuna AT telia DOT com BlockCAD kommer så småningom att byta adress också, (...) (21 years ago, 9-Jan-04, to lugnet.loc.se)

  Re: Ny mailadress

(...) Lycko dej då. Mitt Telia ADSL 500 blev inkopplat i måndags, men jag har fortfarande inte lyckats upprätta någon förbindelse,. :((( /Tore (21 years ago, 9-Jan-04, to lugnet.loc.se)

  Re: Ny mailadress

(...) Grattis! (...) Det undrade jag också :) Det spelar mindre roll hur brett bandet är, huvudsaken det är en konstant uppkoppling! Då är bara frågan när du ska bli fullmedlem i Lugnet och börja posta via webgränssnittet så du slipper (...) (21 years ago, 13-Jan-04, to lugnet.loc.se)