Subject:
Övriga funderingar
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Thu, 11 Dec 2003 21:34:05 GMT

Varför fanns det inte handelsfartyg till piratlegot som piraterna kunde röva
ifrån.  (Jag har iaf saknat dem)
Vore jag pirat skulle jag inte ge mig på Imperiets män det första jag
gjorde...men de verkar ju inte haft nått val.

Sedan kan man ju se hur det gick...

http://guide.lugnet.com/set/6259

http://guide.lugnet.com/set/6267

...för att inte nämna alla skelett...flottar och ensamma öbor lämnade i
kölvattnet efter Imperiets män.