  Anton Y. - många fina månbasbilder!

Anton Ymer har en massa bilder från Lego-träffen, jag gillar månbasen: (URL) Har du annonserat dom här bilderna i .space eller .?whatever? där träffar brukar visas upp? Vad är förresten rekordet på antal moduler? -- Anders Isaksson, Sweden BlockCAD: (...) (21 years ago, 27-Nov-03, to lugnet.loc.se)

  Re: Anton Y. - många fina månbasbilder!

Anders Isaksson skrev: (...) Nej, jag har inte matat upp alla bilderna än heller. Jag har några kvar från söndagen som inte kommit upp, men det ska nog hända vilken vacker dag som helst. Jag har inte annonserat bilderna någonstans (och kommer (...) (21 years ago, 28-Nov-03, to lugnet.loc.se)

  Re: Anton Y. - många fina månbasbilder!

(...) (URL) jag besatt av LEGO? Eller har jag bara ett glödande intresse för det? /Henrik (21 years ago, 29-Nov-03, to lugnet.loc.se)

  Re: Anton Y. - många fina månbasbilder!

(...) Så fort jag fått fingarna ur och översatt våra sidor på .loc.se till engelska (kommer att ligga parallellt, svenskan blir kvar) så kommer jag att skicka in ett meddelande i berörda grupper om det. Bl.a. .space. Vart mycket en tid nu, men det (...) (21 years ago, 29-Nov-03, to lugnet.loc.se)

  Re: Anton Y. - många fina månbasbilder!

(...) Är du helt säker på att du vill ha ett svar på den frågan? :) /Tobbe (21 years ago, 29-Nov-03, to lugnet.loc.se)

  Re: Anton Y. - många fina månbasbilder!

(...) (URL) som ligger här (URL) är ett urval av de bästa. Hälsar, /Tobbe som precis kom hem från en 5-mila cykeltur :) (21 years ago, 29-Nov-03, to lugnet.loc.se)