Re: Anton Y. - många fina månbasbilder!
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Sat, 29 Nov 2003 14:14:15 GMT

In lugnet.loc.se, Anders Isaksson wrote:
Anton Ymer har en massa bilder från Lego-träffen, jag gillar månbasen:

http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=61334

Notera att dessa bilder, plus de jag, Henrik & Emil tog finns här:
http://thetnt.no-ip.org/swelug5/

De som ligger här http://news.lugnet.com/loc/se/traff_031024 är ett urval av de
bästa.

Hälsar,
/Tobbe som precis kom hem från en 5-mila cykeltur :)