  Nya färger (gråa och bruna)

Jahapp.. några kommentarer i ämnet som ventileras i .general ifrån den svenska lagledarbänken? =) /J (21 years ago, 20-Nov-03, to lugnet.loc.se)

  Re: Nya färger (gråa och bruna)

(...) Tack för tipset, Jag är aldrig inne på .general så nyheten hade gått mig förbi tills nu...! Jag är mycket förvånad att det inte kommit upp på .cad ännu. Det ställer ju till en förfärlig oreda. Kanske är alla caddare föstummade/förtvivlade...? (...) (21 years ago, 20-Nov-03, to lugnet.loc.se)

  Re: Nya färger (gråa och bruna)

(...) Nä, såna här explosioner uppkommer nästan varje år vid den här tiden. När info om de nya seten läcker ut så är det alltid anhängare på båda sidor som fajtas om ehuru det hela är bra eller dåligt. Den här gången gäller det färg. Jag läser det (...) (21 years ago, 21-Nov-03, to lugnet.loc.se)

  Re: Nya färger (gråa och bruna)

(...) Det verkar vara mest den mörgrå som det har någon större praktisk betydelse för. Den "normalgrå" verkar rätt snarlik i vilket fall, dessutom är mina normalgrå bitar av sådan färgvariation att det knappast spelar någon roll om de nya grå är en (...) (21 years ago, 21-Nov-03, to lugnet.loc.se)