Re: Någon som har CD med instruktioner?
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Wed, 12 Nov 2003 11:05:38 GMT

Tobbe Arnesson wrote:
:-) Det är därför det heter 'önskelista'. Men du kanske såg
texttillägget "nästan vad som helst i brunt" också?

Ska undersöka min tillgång av brunt, kanske ett gäng Panel 2 x 5 x 6
Log Wall ( http://peeron.com/inv/parts/30140 ) kan intressera herrn?

Dom går bra. Vi har bara 3-4 stycken...

Alla sorters 1xN i brunt, 'plates', 'tiles', etc. är välkomna.

Såg iofs. på dina tiles i modulen att du äger ett fort redan, eller
att barnen äger.

Inget komplett, vi fick en låda av bekantas bekanta för några år sedan
(barnen utflugna), med _massor_ av blandat Lego (Smutsigt, rent, gammalt,
nyare, ofullständigt, roligt :-).

BlockCAD:  http://user.tninet.se/~hbh828t/proglego.htm
Gallery:   http://user.tninet.se/~hbh828t/gallery/index.htm