Re: Någon som har CD med instruktioner?
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Tue, 11 Nov 2003 19:59:48 GMT

Det såg ut att vara mest Technic det där, det jag är ute efter först och
främst är gamla idé-böcker och gamla hederliga modeller utan så mycket
specialbitar - Classic Lego m.a.o.

Uhu. Du vet hur jag är/var lagd. Har tankat därefter :)

(din lista har mest kära bitar eller sådana jag äger max två av)

:-) Det är därför det heter 'önskelista'. Men du kanske såg texttillägget
"nästan vad som helst i brunt" också?

Ska undersöka min tillgång av brunt, kanske ett gäng Panel 2 x 5 x 6 Log Wall (
http://peeron.com/inv/parts/30140 ) kan intressera herrn? Såg iofs. på dina
tiles i modulen att du äger ett fort redan, eller att barnen äger.

/Tobbe som nu tagit isär alla byggen från träffen och sålunda har en
del att sortera...

Faktum är att jag finner det oftast rofyllt att sortera. Den minskade
entropin fyller mig med tillfredsställelse. Men man skall helst inte bli
avbruten, utan få hålla på ostört ett tag (Det kanske är ostördheten som är
rogivande?).

Visst är det rogivande att sortera, man hamnar i en slags trans efter en tid.
Det är den gigantiska mängden klossar som är lite jobbig - kommer att ta många
timmar att sortera. Vill hellre bygga just nu.

Ska plugga in sladdarna till videoredigeringsburken i helgen tror jag, få se om
det inte kan bli lite foto CD's och videor OnLine snart...

/Tobbe som handlat cykeldelar mitt i mörka hösten