  Hej, jag är ny här!

Det här är första gången jag postar till Lugnet, efter att ha varit mycket på rec.toys.lego. Jag heter Tobias, är 14 år gammal och *älskar* att bygga med lego! Jag hoppas på många intressanta disskussioner både här och i andra lugnet-grupper. (...) (25 years ago, 24-May-99, to lugnet.loc.se)

  Re: Hej, jag är ny här!

Tobias Möller skrev i meddelandet ... (...) Hej igen, och välkommen hit! För närvarande verkar det här vara ett ganska dött ställe (jag får det till 5 olika namn som har skrivit här överhuvudtaget), men det kanske växer till sig så småningom... Jag (...) (25 years ago, 24-May-99, to lugnet.loc.se)

  Re: Hej, jag är ny här!

Hmm, jo, det verkar ganska dött här. Jag har varit på både din och din sons lego-sidor. De är väldigt bra! ~Tobias (25 years ago, 25-May-99, to lugnet.loc.se)