    Lampor och sladdar sökes! —Joakim Olsson
   Tjing! Skulle behöva lite lampor (9 Volt, vita stående 1 x 2) och sladdar (Svart, långa eller korta) till ett projekt jag håller på med. Om någon har några stycken som de kan tänka sig att leva utan så skulle jag bli glad. PS, jag har en del (...) (21 years ago, 3-Oct-03, to lugnet.loc.se)