Subject:
Lampor och sladdar sökes!
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Fri, 3 Oct 2003 16:07:45 GMT

Tjing!
Skulle behöva lite lampor  (9 Volt, vita stående 1 x 2) och sladdar (Svart,
långa eller korta) till ett projekt jag håller på med.
Om någon har några stycken som de kan tänka sig att leva utan så skulle jag
bli glad.
PS, jag har en del modeller jag skulle kunna byta mot. Kolla min medlemssida
vad jag har.
/Jocke