Re: Kamera
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Sun, 21 Sep 2003 19:24:55 GMT

"Djuplänkar":
http://www.brickshelf.com/gallery/Smuggler/MicroMoonbase/Greenhouse/index.txt

Du får gärna radbryta i textfilen så att man slipper scrolla i sidled när man
läser :)

http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?i=520367
http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?i=520368
http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?i=520369

En djuplänk till en bild ser ut så här:
http://www.brickshelf.com/gallery/Smuggler/MicroMoonbase/Greenhouse/gh_uc1.jpg
(klicka på bilderna i dina länkar en gång till så kommer du till filen)

Stiligt!

Har du planer på ett växthus så bygg ett för all del, man kan aldrig ha för
många växthus i en månbas... eller :)

Har inte börjat bygga än *harkel* :)

Finns det några speciela önskemål på moduler som behövs? Jag har inga direkt
ideer just nu och växthusgrejen är i princip klar.

Kolla in "det riktiga" månbasprojektet, går alltid att skala ned baser därifrån!

/Tobbe som bygger officiella modeller för fotografering och river andra som
fotats så att alla klossar kan sorteras undan till träffen...