    Re: Vad vill ni se på en LEGO-fest? —Henrik Johansson
   (...) Hur blev det med basplattorna? Själv har jag inga 48*48 men några 32*32 (med kratrar). Jag kör på dem tills vidare iaf. Går ju alltid att flytta över till andra plattor senare. /Henrik (21 years ago, 6-Sep-03, to lugnet.loc.se)

        Re: Vad vill ni se på en LEGO-fest? —Tobbe Arnesson
   (...) Kör med dem så länge, tanken är att flytta modulerna till lämplig plattuppsättning senare - eller sätta ihop det bäst det går ändå. Jag har taskigt med 16 x plattor själv t.ex.. /Tobbe (21 years ago, 6-Sep-03, to lugnet.loc.se)