    Hallå! —Tommy Larsson
   Hej! Jag kan meddela att den lilla skara som följer den här mailinglistan nu utökats med en person i form av mig. Jag får väl börja med att presentera mig lite, antar jag. Jag heter Tommy, är född 79 och bor i Linköping. Efter ett par års uppehåll i (...) (25 years ago, 9-Dec-99, to lugnet.loc.se)

        Re: Hallå! —Tobias Möller
     Hej och välkommen! Vad roligt att du hade en egen legostad, jag planerar och samlar just nu bitar inför min egen stad. Jag är 14 år gammal, och jag känner igen "tonåringar ska inte leka med lego" med tonvikt på "leka". Jag försvarar mig med att jag (...) (25 years ago, 9-Dec-99, to lugnet.loc.se)

        Re: Hallå! —Eric Hampusgård
   *adderar genast lugnet.loc.se.os.lin* Välkommen till Lugnet.LOCal.OStergo...LINkoping! Tommy Larsson skrev... (...) Hej och grattis till ett så kort mörker. (...) Hmm, en gladman (smiley), då är han nog ironisk. (...) Eh, åtgärda genast! *smiskar (...) (25 years ago, 10-Dec-99, to lugnet.loc.se, lugnet.loc.se.os.lin)