Subject:
Bricklink, 913 och Mindstorms
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Thu, 28 Aug 2003 15:59:16 GMT

Numer kommer alla mina privata e-mail även till jobbet. Hade jag haft det
idag, hade jag kanske över bild-biten från 926, men någon hann före.. illa..

nästa ämne:
När jag får min digitalkamera om nån dag, kommer det att finnas bilder på
brickshelf hur 913 i Classic Space skulle sett ut om den funnits.. kanske
inte så mycket att visa, men nåt ska vara den första..

Sista ämnet
Såg en post om Mindstorm billigt. Vad är Mindstorms egentligen? Har ju varit
ifrån Lego i sisådär 15 år..

Ralf Jonasson
raffej@telia.com