  Re: Vad vill ni se på en LEGO-fest?

(...) Inte bara försöka, tack! (...) I *teorin* är det ju snyggast med grått, men det har jag ju inte så mycket av, så du ser ju att i *verkligheten* tar man vad man har... Jag har fyra moduler nu i min nya byggomgång: Matsal, korridor, (...) (21 years ago, 26-Aug-03, to lugnet.loc.se)

  Re: Vad vill ni se på en LEGO-fest?

(...) Ok, jag ska försöka att inte bara försöka ;) (...) Jag har hyfsta med grått så jag kör i huvudsak med det så långt det räcker iaf. (...) Hängande gondoler låter rätt snyggt iaf :) /Henrik (21 years ago, 27-Aug-03, to lugnet.loc.se)