Re: Vem bor närmast Uppsala?
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Thu, 15 May 2003 11:29:12 GMT

In lugnet.loc.se, Anders Isaksson writes:
Det finns för övrigt många "lugnet", bl.a.

- skidområdet i Falun

He, det har jag ärligt talat inte tänkt på!

Jag ska dit och cykla i början av augusti med Harri, ska försöka ta ett kort!

- restaurang på vägen mellan Eskilstuna och Sälen (om jag minns rätt var det
nånstans norr om Malung)

Hm... Jag ska till Malung på lördag, ska se om jag kan knäppa ett...

Varje gång, när vi åker förbi (eller stannar och äter) på väg till/från
fjällen, så säger jag "Det där borde vi ta ett kort på...", men det har inte
blivit något än.

Skam den som ger sig!

Jag ser framför mig en hel radda med Lugnetfoton!