Subject:
Vem bor närmast Uppsala?
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Thu, 15 May 2003 00:18:02 GMT

Varje gång jag kör förbi den där Lugnet-skylten strax efter Uppsala mot
Nyköping, tänker jag att den måste jag bara plåta. Men antingen är det för
mörkt eller så är kameran för väl nedpackad...

Är det någon som har vägarna förbi och det passar, skulle jag bli glad om
denne någon kunde plåta skylten ifråga. Den skulle säkert väcka en del
munterhet här på Lugnet.com... :o)

/Tore