 Help on Searching

 Local / Sverige / 146
145  |  147
Re: Jonathan Knudsens LEGO Mindstorms bog
Newsgroups:
lugnet.loc.dk, lugnet.loc.no, lugnet.loc.se
Date:
Tue, 30 Nov 1999 19:09:58 GMT
Viewed:
29 times

In lugnet.loc.dk, Morten Bisgaard writes:
Jeg har lige set en bog af David Baum med titlen "Dave Baum's Definitive Guide
to Lego Mindstorms" jeg ved ikke om det er den du har bestilt men den er
anført til at være udkommet i 1999.

Interessant. Jeg skrev i sin tid til forlaget i USA og de sendte henvendelsen
videre til deres søsterforlag i Tyskland. Jeg har stadig ikke set bogen - og
jeg mistænker den bliver dyrere end 187 DKK før jeg har den i hånden
dernedefra. Jeg bemærkede i øvrigt, at bogen tilsyneladende er en del billigere
at købe i Norge end i Danmark.

Bogen udkom i al fald ikke i november - selv om det står på forlagets
hjemmeside (!).

Davis Baum har tidligere sendt en E-post om, at den først ville være klar i
Januar? Kan den leveres indenfor 6 hverdage så kan det vist ikke gøres meget
bedre.

Er der nogen, som vil forsøge at bestille bogen?

Leg godt!

---
Franz-Michael S. Mellbin
E-mail: fischer-mellbin@fischer-mellbin.com