 Local / Danmark / 57
56  |  58
Subject:
Jonathan Knudsens LEGO Mindstorms bog
Newsgroups:
lugnet.loc.dk, lugnet.loc.no, lugnet.loc.se
Date:
Fri, 19 Nov 1999 13:46:33 GMT

Goddag

Hej med jer alle

Blot en Public Service meddelelse.

Jeg tilllader mig at crossposte til våre nabolande idet denne bog har
været længe ventet og udsendelsen i Europa har ladet vente på sig.

Denne bog kan nu fås i Europa jeg har været heldig at få nok den måske
første bog hjem igennem
Universitetsbogladen (http://www.universitetsbogladen.dk)
hvorfra de sendte den her til mit arbejde.
prisen på bogen også ti lat leve med 200 DKKR + 25% MOMS i Danmark +
21 kroner porto (indenfor Danmark).

På O'Reillys hjemmeside (http://www.oreilly.com) kan man se hvilke
boghandler i forskellige lande som sælger deres bøger. Man kan nok få
andre boghandler ti lat bestille den også, men man bør nok sikre sig
at manhandler hos en boghandler som er så stor at man ikke skal vnete
flere måneder på at en samlet ordre til USA går igennem, med andre ord
kan valget af en universitetsboglade / større kæde med megen studie og
faglitteratur være et godt valg. Jeg bestilte bogen for 5-6 uger
siden, det vil sige allerede inden den var udkommet i USA, derfor -
antager jeg - er der gået noget længere tid end man normalt vil kunne
forvente ved en bog som kan leveres på bestillingstidpunktet.
Man kunne måske også forsøge med online bestilling hos et engelsk
bog-import firma som sælger til hele Europa...

Bog er flot med mange S/H illustrationer, 250 sider, paperback,
recycled papir, ISBN 1-56592-692-7

-breiler