    Re: Inför LEGO-träffen i helgen! —Anders Isaksson
   Så var det dags att säga "Tack för senast". Det var roligt att träffas, även om det blev lite kort för vår del. Vi har just tittat igenom CD:n med alla bilderna - kul att få se Robotkampen också! Har inte laddat ner bilderna från egna kameran än, (...) (21 years ago, 13-Apr-03, to lugnet.loc.se)

        Re: Inför LEGO-träffen i helgen! —Tobbe Arnesson
   (...) Så lite så, kul ni kunde komma förbi! (...) De finns OnLine de med, fast jag tänkte att du som är modembunden skulle föredra dem på CD :) (...) Jag har en del som återstår för egen del. Allt är i vart fall sorterat nu. Återstår att rigga (...) (21 years ago, 15-Apr-03, to lugnet.loc.se)