  Uppdaterat loc.se-sidan igen!

Hej hopp! Nu har jag arbetat om loc.se-sidan och "dolt" mycket info på andra sidor, detta för att göra det hela tydligare. Jag har gjort en ny sida för länkar till "folk", en sida med FAQ samt en sida med äldre modeller av svenskar. På den senare (...) (21 years ago, 26-Mar-03, to lugnet.loc.se)

  Re: Uppdaterat loc.se-sidan igen!

(...) Ja, nu är det *mycket* tydligare vem som är aktivast på /loc/se/ :-) Nu är vi ju helt tvungna att komma med någon ny MOC bara för att trycka ut dig från '5 Nya Modeller...' Vad sägs om min mikro-grävskopa: (URL)Jag har gjort en ny sida för (...) (21 years ago, 28-Mar-03, to lugnet.loc.se)

  Re: Uppdaterat loc.se-sidan igen!

(...) Känns jobbigt men så är det :) (...) JAPP!!! (...) principiellt längre sedan i Technic), men du ligger överst på "gamla modeller"-sidan! Kom igen nu kära AFOL's och NAFOL's, pusha bort mig från framsidan! :) (...) Det är inga problem att (...) (21 years ago, 28-Mar-03, to lugnet.loc.se)