Subject:
Uppdaterat loc.se-sidan igen!
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Wed, 26 Mar 2003 15:28:01 GMT

Hej hopp!

Nu har jag arbetat om loc.se-sidan och "dolt" mycket info på andra sidor, detta
för att göra det hela tydligare.

Jag har gjort en ny sida för länkar till "folk", en sida med FAQ samt en sida
med äldre modeller av svenskar. På den senare har jag grävt både djupt och
länge i vår kära nyhetsgrupp så en hel del som postats på andra ställen finns
inte med. Bidra gärna med länkar till äldre annonseringar!

Se även till att posta en kopia hit när du annonserar om nya byggen (men sätt
gärna follow-up till rätt grupp) så jag inte missar nya modeller.

Finns det fler frågor som bör tas upp i FAQ'n? Skicka gärna både frågor och
svar (eller bara frågor så ska jag försöka mitt bästa.

Jag ämnar även lägga upp bilder från tidigare träffar som undersidor här
istället för under min domän. Förvisso är det inte lika smidigt med FTX som
HTML men det blir nog bättre att ha dem här istället för att sprida ut
nationell info på fler domäner.

FAQ'n var skriven en tråkig arbetsdag för länge sedan för den tilltänkta
SweLUG-sidan så frågan om vart man kommunicerar kanske är onödig...

Ni är fortfarande välkomna på LEGO-träff 4-6 april!! Ingen positiv respons
(Harri borträknat eftersom vi ändå bor i samma stad) ännu... Kom igen nu!

/Tobbe som vägrar ge upp! :)