    Re: Grattis Tore! SOTM! —Tore Eriksson
   (...) Hmm, men då måste jag ju komma ihåg mitt lösenord. (Om jag nu någonsin erhållit något?) Finns ingen 'forgot your password"-knapp vad jag kan se... /Tore (22 years ago, 10-Feb-03, to lugnet.loc.se)

        Re: Grattis Tore! SOTM! —Tobbe Arnesson
   (...) Du kan begära en reset här: (URL) är en bunt tidigare ärenden: (URL) är troligen Dan Boger som fixar det, så du kan säkert maila honom privat också... Jag fick mitt lösen via mail samt att man kan regga tre andra lösen så totalt kan man ha (...) (22 years ago, 11-Feb-03, to lugnet.loc.se)