  Kronor per bit-lista från S@H

Hallåj! Jag har klippt & klistrat all (utom PreSchool) info från Shop at Home ( (URL) ) till en Excellista och räknat ut pris per bit, dvs. tagit priset och delat det med antal bitar i artikeln. Totalt antal artiklar: 545 Totalt antal bitar: 83.601 (...) (22 years ago, 23-Jan-03, to lugnet.loc.se)

  Re: Kronor per bit-lista från S@H

Kan alla dessa set köpas i Sverige då? Det är ju det Stora Problemet med Lego Shopathome. :P (22 years ago, 23-Jan-03, to lugnet.loc.se)

  Re: Kronor per bit-lista från S@H

Din emailadress fungerade inte. Men skicka gärna Excellistan till mej (e.henrik@telia.com) /Henrik (22 years ago, 23-Jan-03, to lugnet.loc.se)

  Re: Kronor per bit-lista från S@H

(...) Jag glömde skriva min vanliga snutt att man ska radera SPAM när man skickar mail, min mailadress StPnAtM utan SPAM är alltså tnt :) Jag mailar den till dig nu. /Tobbe (22 years ago, 24-Jan-03, to lugnet.loc.se)

  Re: Kronor per bit-lista från S@H

(...) Som jag skrev är några av dem "Sold Out", andra "Backorders accepted" men de flesta är "Availible Now" och min browser var inställd på Sverige som "Ship to country" så det ska inte vara några problem att beställa! /Tobbe (22 years ago, 24-Jan-03, to lugnet.loc.se)

  Re: Kronor per bit-lista från S@H

(...) Den är 25kb i zippat format, sparad med Excel 2000. Min adress är inte StPnAtM [at] lotek [dot] nu utan tnt [at] lotek [dot] nu, alltså utan SPAM :) /Tobbe (22 years ago, 24-Jan-03, to lugnet.loc.se)

  Re: Kronor per bit-lista från S@H

(...) Har lagt upp både Excellistan och Word-versionen av listan du pastade i ett tidigare meddelande här: (URL) tycker jag 9735 DSDK är det mest prisvärda setet på LWS just nu, om man bygger technic/robotics vill säga. Town så är väl 10047 ett bra (...) (22 years ago, 26-Jan-03, to lugnet.loc.se)