  Re: HOWTO: International Money Order from Sweden

Eric Hampusgård skrev i meddelandet ... (...) Jag har ingen bra lösning för närvarande. Tänkbara alternativ är: - Bekant som just skall åka till Staterna - Internationellt gångbar plastbit - Checkar? Lägger kostnaden på mottagaren! 100:- tar (...) (25 years ago, 18-Nov-99, to lugnet.loc.se)

  Re: HOWTO: International Money Order from Sweden

(...) Olagligt? Oops! Då har jag visst varit olaglig vid drygt 140 tillfällen. Osäkert? Nä. Inte om man skickar till privatperson iaf och ser till att gömma pengarna i något färggrannt och ogenomskinligt. Min favorit är ett uppslag ur en (...) (25 years ago, 19-Nov-99, to lugnet.loc.se)