  Re: SweLUGfest datum?

(...) Om allt går som det ska, kommer jag att få loss en i mina mått mätt smärre förmögenhet den 28 nov. (c:a 3 månaders strulande a-kassa, retroaktivt). I så fall - tar inte ut något i förskott...! - i så fall kan jag nog åka i alla fall, även om (...) (22 years ago, 23-Nov-02, to lugnet.loc.se)

  Re: SweLUGfest datum?

(...) Håll oss a jour, jag har då i vart fall lokalen tillgänglig hela 2002 och med tur även i framtiden fast det ser mörkt ut... /Tobbe (radera SPAM ur mailadressen vid svar till min e-mail) (22 years ago, 27-Nov-02, to lugnet.loc.se)