    BrikWars! —Sebastian Persson-Pyykkö
   Hej! Sitter här och deppar eftersom min broder knappt vill spela brikwars med mig längre.Annars har jag ingen annan att spela med. Jag undrar om det finns någon Lugnet-grupp i Sverige som man kan vara med i trots att man är 14 år gammal. Hursomhelst (...) (22 years ago, 21-Nov-02, to lugnet.loc.se)

        Re: BrikWars! —Anders Isaksson
   "Sebastian Persson-Pyykkö" <cybeeb89@hotmail.com> skrev i meddelandet news:H5xqr0.4yy@lugnet.com... (...) Lite långt bort, tyvärr, Eskilstuna. Min äldste son, Johannes 15 år, spelar BrikWars ibland med en kompis, men mer än två har de aldrig varit (...) (22 years ago, 21-Nov-02, to lugnet.loc.se)