Re: Allhelgonaerbjudande hos KF
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Tue, 2 Nov 1999 12:48:04 GMT

Johannes Keukelaar skrev...

Kan det vara 6097, http://www.lugnet.com/pause/search/?query=6097-1

Det skulle kunna vara den, jag hittar ingen annan som passar in, men
bilden stämmer inte med den jag såg. Detta kan vara slottet ur en
annan vinkel. Jag ska åka och kolla.

Men sen kan man köpa den i vilken Stor och Liten som helst till special
pris? Eller vart går man?

Man måste gå till någon butik 1) Som har lådan och 2) Som tar KF-kort som
betalningsmedel. Sedan kan man handla den med vilken form av betalning som
helst. Man måste dock visa upp kortet för att få medlemspriset.

Obs! eller Robin Hood, Konsum (kanske) fler än så tvivlar jag på.

Ordinarie pris var kring 798:- så 375:- är rätt bra rabatterat.

// Eric