Re: Rapport fr?n Ullared.
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Wed, 25 Sep 2002 18:54:00 GMT

Dina tidigare meddelanden med ISO-8859-1 verkar OK i min Outlook Express
6.

Jo, Outlook är förlatande, men tittar man via webläsare eller i min
Linuxnewsreader sa ser det skumt ut.

Förresten sa ser dina 'ao' ut som vanliga 'a' sa det är nog inte helt rätt
där heller.

Tittade pa headers i meddelanden som jag själv skickat, och hittade inte
ens nagon "Content-type" rad!?

Naja, tack för hjälpen iaf!

Jag far helt enkelt söka pa nätet :-)