Re: Rapport fr?n Ullared.
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Tue, 24 Sep 2002 17:14:50 GMT

"Tobbe Arnesson" <tnt@arnesson.nu> skrev i meddelandet
news:H2y8no.B5z@lugnet.com...

Vilken Charset ska man ha för att ?äö ska se bra ut? Min tidigare
inställning med iso-8859-1 var inge vidare och 8859-2 sätter ? istället • för
a med ring över...

Dina tidigare meddelanden med ISO-8859-1 verkar OK i min Outlook Express 6.

Tittade pa headers i meddelanden som jag själv skickat, och hittade inte ens
nagon "Content-type" rad!?

--
Anders Isaksson, Sweden
BlockCAD:  http://user.tninet.se/~hbh828t/proglego.htm