Re: OT: Coola renderingar på Femman
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Fri, 6 Sep 2002 14:44:23 GMT

<<snip>>

Min rekommendation är: Ladda videon med någon gammal film du ändå inte
kommer att se igen och programmera den till att spela in det sista
avsnittet som går i natt! Trots alla minus är det värt att se och
inspireras av för renderingarnas skull.

Visst är det typiskt när man stöter på program när det är sista eller näst
sista delen?