OT: Coola renderingar på Femman
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Thu, 5 Sep 2002 14:23:22 GMT

På Kanal 5 har det visats en serie som heter 'Destination rymden'.

Den går c:a 04:00 på morgonen, men jag råkade vara vaken då i natt och
tyckte titeln verkade intressant.

Storyn är jobbig. Karaktärerna är robotar (SIMmar) som åker runt i
solsystemet, talar med människors röster och blir häpna över vad de
upptäcker i solsystemet.

Fashinationen för tekniska detaljer är ytterst tröttande och jag har flera
minus att rada upp, men...

Jag älskar renderingarna!

Min rekommendation är: Ladda videon med någon gammal film du ändå inte
kommer att se igen och programmera den till att spela in det sista avsnittet
som går i natt! Trots alla minus är det värt att se och inspireras av för
renderingarnas skull.

mvh,
/Tore