  Bra deal på blocket.se

...om man har 4 kkr "över" att investera i LEGO (vilket jag tyvärr inte har - eller är det tur? :) ) (URL) knallar livet på i sin stadiga lunk, inte rört en LEGO bit på snart en månad dock. Jag är ute och njuter av det tidvis fina vädret :) (...) (22 years ago, 19-Jun-02, to lugnet.loc.se)

  Re: Bra deal på blocket.se

Shhh... du sabbar priset... =) Skämt åsido, det hade varit en bra affär, om pengarna funnits =( Jag håller ju på att minska mina Lego-inköp för att klara andra affärer, men det kommer en dag när det går åt andra hållet. Tjing! /J (Sommarfint (...) (22 years ago, 19-Jun-02, to lugnet.loc.se)

  SV: Bra deal på blocket.se

(...) man slå ihop sig ett par stycken istället och göra ett gemensamt inköp? Alternativt om någon (technic-person?) är köpsugen, men inte är intresserad av allt så kan det nog tänkas gå bra att kränga lite stad/sjörövar/riddar-lego till mig. Blir (...) (22 years ago, 19-Jun-02, to lugnet.loc.se)