SV: Bra deal på blocket.se
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Wed, 19 Jun 2002 21:36:07 GMT

...om man har 4 kkr "över" att investera i LEGO (vilket jag tyvärr
inte har - eller är det tur? :) )

http://www.blocket.se/view/602893.htm

*dregla*

Synd att 4000 pix är väldigt mycket pengar för mig bara... Kanske skulle
man slå ihop sig ett par stycken istället och göra ett gemensamt inköp?
Alternativt om någon (technic-person?) är köpsugen, men inte är intresserad
av allt så kan det nog tänkas gå bra att kränga lite stad/sjörövar/riddar-lego
till mig. Blir faktist lite sugen på techniclegot också... 4000 för hälften
av legot hade ju faktist varit rätt så billigt, bara att det blir lite för
mycket legoutgift på en gång.

/Tommy