    Re: Battle Droid —Eric Hampusgård
   Tobias Möller skrev... (...) Nej, inte jag heller, men jag passade på att retas lite. ;) (...) Jo, det vet jag också, fast översatt tillbaka till engelska blir det "War of the Stars" och det är inte korrekt. Stjärnkrig däremot blir Star War(s) (...) (25 years ago, 2-Nov-99, to lugnet.loc.se)

        Re: Battle Droid —Tobias Möller
   (...) bilen? Det parkerar bilen själv. Kör upp en liten bil på en plattform och plattformen söker upp ett ledigt utrymme, lämpar av bilen där och åker tillbaka. --Tobias (...) (25 years ago, 2-Nov-99, to lugnet.loc.se)