  Re: Battle Droid

Tobias Möller skrev... (...) Nej, inte jag heller, men jag passade på att retas lite. ;) (...) Jo, det vet jag också, fast översatt tillbaka till engelska blir det "War of the Stars" och det är inte korrekt. Stjärnkrig däremot blir Star War(s) (...) (25 years ago, 2-Nov-99, to lugnet.loc.se)

  Re: Battle Droid

(...) bilen? Det parkerar bilen själv. Kör upp en liten bil på en plattform och plattformen söker upp ett ledigt utrymme, lämpar av bilen där och åker tillbaka. --Tobias (...) (25 years ago, 2-Nov-99, to lugnet.loc.se)