  Tidningen: Robotkampen.

I dagens lokala tidningar: (URL) är artiklarna borttagna imorgon tisdag runt 10-11. Jag har dem skärmdumpade så de kommer igen med mer fullständig rapport sen... Kort sagt var det skoj :) /Tobbe (URL) (22 years ago, 8-Apr-02, to lugnet.loc.se)

  Re: Tidningen: Robotkampen.

(...) Men varför vann ni bara konstruktionspriset, hur kunde ni missa i själva tävlingen :-) (...) Det förstår jag - skulle varit kul att se... AndersI (22 years ago, 9-Apr-02, to lugnet.loc.se)

  Re: Tidningen: Robotkampen.

(...) Tackar :) (...) Tja. Låt oss säga att det var vissa problem att få ljussensorn i rätt nivå både programmerings och byggnadsmässigt :) Själva ljussensorn fungerade klockrent till en början så vi jobbade på andra buggar, en av buggfixarna råkade (...) (22 years ago, 9-Apr-02, to lugnet.loc.se)