    En tråkig nyhet... —Tobias Möller
   Jag har inte varit speciellt aktiv här på länge. Jag har inte heller anmält mig till lego-träffen. Skälet till detta är, tyvärr, att jag knapt bygger lego längre. Jag går på gymnasiet nu, det är tufft och stressigt, så jag har inte tid och tålamod (...) (23 years ago, 9-Jan-02, to lugnet.loc.se)

        Re: En tråkig nyhet... —Joakim Olsson
     Du, det är ingen fara.. De gånger jag bygger Lego är lätträknade nuförtiden. Man måste kunna ta att bitar försvinner då och då. Själv kommer jag ihåg min ilska och frustration ifrån -70 talet när min mamma dammsög upp ett av de där gamla breda (...) (23 years ago, 10-Jan-02, to lugnet.loc.se)

        Re: En tråkig nyhet... —Tobbe Arnesson
   (...) Det händer nog alla, själv har jag haft ett uppehåll mellan maj-december 2001 och har precis kommit igång igen :) /Tobbe (URL) (23 years ago, 10-Jan-02, to lugnet.loc.se)